Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard

Thuiszorg

Van der Straatenplein 2 3271 SH Mijnsheerenland
Deze locatie is onderdeel van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging

Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard - Mijnsheerenland op 7 juni 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ik heb twee medewerkers die iedere week komen. Dus ik heb vaste medewerkers. Ik vind dit vertrouwd aanvoelen. Op den duur wordt het zelfs familie van je. Ze leven met mij mee en ik leef met hun mee. Bovendien zijn ze altijd op tijd. De medewerkers zijn bijvoorbeeld heel goed met de wondverpleging. Ik vind ze heel deskundig hierin. Ze komen al een aantal jaren bij mij. Ik hield een periode lang vocht vast. Dit hebben ze niet gezien.Terwijl de huisarts dit wel heeft geconstateerd en mij op heeft laten nemen. Zij zien mij iedere dag. Ik vind dat ze dit ook hadden kunnen opmerken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Hoeksche Waard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.