Waardering van CareynThuiszorg en Wijkverpleging Ronde Venen, Mijdrecht, Vinkeveen, Wilnis, Abcoude - Woerden op 21 december 2017 interview

8.7

Als de medewerkers wat later komen, dan bellen ze altijd op. Als ik aangeef dat ik weg moet, dan komen ze eerder. Ze houden daar goed rekening mee, want ze zijn dan ruim op tijd. Dat vind ik goed, want dan hoef ik me niet te haasten. Bovendien is er dan ook nog tijd voor een praatje. De medewerkers gaan vriendschappelijk met me om. Ik kan ook dingen bij hen kwijt en krijg dan altijd een antwoord. Ik heb veel aan deze organisatie te danken. Zo hebben ze adequaat gehandeld, toen er iets gebeurd was. Ik vind hen heel deskundig. Het zijn allemaal gediplomeerde verpleegkundigen. Zij zien veranderingen eerder dan ik en ze handelen dan meteen. Als ze het zelf niet kunnen, dan schakelen ze de dokter in. Ik krijg voor 80 % vaste medewerkers. Alleen als er iemand ziek is of op vakantie, dan komt er iemand anders. Dat vind ik waardeloos, want dan moet ik weer gaan vertellen wat ze moeten doen. Dat heb ik al zo vaak verteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CareynThuiszorg en Wijkverpleging Ronde Venen, Mijdrecht, Vinkeveen, Wilnis, Abcoude? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.