Waardering van CareynThuiszorg en Wijkverpleging Ronde Venen, Mijdrecht, Vinkeveen, Wilnis, Abcoude - Woerden op 21 december 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Twee keer per dag word ik geholpen met het wassen en aankleden. Op andere dagen houd ik het zo makkelijk mogelijk. Soms maken ze wel een foutje, dan komen ze bijvoorbeeld op een andere dag dan ze gezegd hebben. Ik weet nooit hoe laat ik word geholpen, soms pas tegen 11 uur en dat vind ik vervelend. Ik heb dit wel aangegeven, maar ik ben de laatste, want veel mensen gaan naar de dagopvang en ik ben gewoon thuis. De medewerkers zijn voor 12 uur goed bereikbaar, maar in de middag niet. De meesten zijn heel lief en sommigen behandelen je als een kind. Een voorbeeld is hoe ze kijken en hoe ze het zeggen als mijn kleding vuil is. De medewerkers hebben weinig tijd en tijd voor koffie drinken is er niet. Als ze haast hebben dan doen ze het vlug en slaan wel eens wat over. Iedere keer komt er een andere medewerker en ik weet nooit wie er komt. Een medewerker probeert meer te komen, maar daar mag ik niet op rekenen. Ik zou graag nog van alles willen doen, maar ik kan niks meer en daarom heb ik moeite om dit te accepteren. Gelukkig heb ik hulp, veel vrienden en mijn huis is aangepast. Ik blijf in het sociale leven betrokken, ik krijg ook zoveel bezoek dat is dit soms moet afhouden. Als geheel is het goed, ook al zou ik meer hulp willen hebben. Ik heb me er bij neergelegd dat dat niet kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CareynThuiszorg en Wijkverpleging Ronde Venen, Mijdrecht, Vinkeveen, Wilnis, Abcoude? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.