Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg - Rozenburg op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Dat ik verzorging krijg van "Careyn" draagt bij aan de kwaliteit van mij leven. Ze gaan geweldig met mij om, ze zijn bekwaam en hartelijk. Ze hebben altijd even een praatje met mij en ze stellen mij op mijn gemak. Ook zijn ze vriendelijk tegen mijn kinderen als deze bij mij zijn op het moment dat ik verzorgd word. De medewerkers zijn alert, ze merken alles op als ze bij mij binnen komen, zoals ik al zei, ze zijn bekwaam. Ik word vakkundig geholpen en de medewerkers gaan naar school om bij te leren. Ik heb een vast team dat bij mij komt en dat ik vind prettig, je leert elkaar zo kennen. Ook als ik buiten ben om bijvoorbeeld boodschappen te doen en ik kom ze tegen, maken we altijd een praatje met elkaar en of ze zwaaien ze naar mij. Ik kan altijd vragen of ze eerder of later willen komen, daar kan ik altijd met ze over praten en ze komen deze afspraken altijd na.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.