Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg - Rozenburg op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam en tijdens de hulpverlening kan ik fijn met ze praten. Jammer genoeg hebben ze geen tijd om even bij mij te komen zitten. Ik zou wel willen dat ze daar meer tijd voor zouden hebben. Zoals ik zei, ze zijn behulpzaam, als het nodig is bestellen ze voor mij ook mijn medicijnen. Ik had een keer een wondje aan mijn benen en dat hebben ze prima verzorgd. De medewerkers zijn daar ook bevoegd toe. De mensen die bij mij komen zijn bekende gezichten voor mij, we kennen elkaar al jaren. Dat vind ik prettig dat we elkaar kennen, het zijn ook allemaal lieve en fijne meiden die mij fijn helpen. Sinds kort hebben de medewerkers geen sleutel meer van mijn huis en dat vind ik vervelend. Niet zozeer voor mijzelf maar voor de medewerkers. Bij slecht weer moeten ze toch langer buiten staan wachten eer de deur wordt opengedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.