Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg - Rozenburg op 24 april 2017 interview

• Aandoeningen bij de man - overig

Ik ben heel tevreden over de verzorging die ik krijg. De medewerkers zijn alert, dat is een ding dat zeker is. Ze nemen contact op met het ziekenhuis als dat nodig mocht zijn. Ook zijn ze behulpzaam, ze gaan spullen voor mij halen als ik die zelf niet meer heb. Ze gaan zelfs op de fiets om het ergens anders te halen. De medewerkers zijn heel goed en hartstikke vriendelijk, het zijn hele leuke meiden. En het maakt niet uit of het nu ochtend, avond, nacht of weekend is ze zijn altijd vriendelijk als ze bij mij komen. Ik ken de mensen goed, want er komen altijd dezelfde medewerkers bij mij. Het voordeel hiervan is dat ze hier de weg weten. Ze weten waar alles ligt, ik hoef ze dus niets meer te vertellen. Ook naar mijn vrouw toe zijn ze gezellig, ze kunnen goed samenwerken met mijn vrouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.