Waardering van Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg - Rozenburg op 24 april 2017 interview

9.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou deze zorgverlener aanbevelen aan familie en vrienden. De medewerkers zijn heel er vriendelijk en behulpzaam. Ze houden rekening met mijn wensen, ze onthouden wat ik wel en niet wil. Ze zijn er voor mij zoals ik ze nodig heb. De afspraken, die worden en zijn gemaakt ook wat het behandelplan betreft, worden nagekomen. De medewerkers laten het altijd even weten als ze later komen dan normaal. Ik heb een vast team om mij heen en dat is prettig. Ik vind het prettig als ik gewassen word door iemand die ik ken. Het zijn prettige mensen en daar heb ik dan ook geen naar gevoel bij als ze mij wassen. Zij dragen zeker bij aan de kwaliteit van mijn leven, ze doen alles voor mij, alles wat ik op dit moment nodig heb. Zij helpen mij weer op de been te komen en als je lekker gewassen bent, voel je je gelijk weer lekkerder en begin je de dag fris.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Verpleging en Verzorging thuis Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.