Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Rozenburg - Rozenburg op 22 december 2017 interview

7.2

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden, want de zorg besteedt best veel aandacht aan mijn moeder. Wat ik jammer vind is dat de medewerkers vaak wisselen. De afspraken over de lichamelijke verzorging zou ik graag wat beter nagekomen willen zien. Ik vind dat de communicatie tussen de medewerkers daarin wat beter kan. Ik zie dat de medewerkers allemaal erg lief zijn voor mijn moeder, daar hebben we geen negatieve ervaringen mee. Mijn moeder heeft een mooi appartement met een keukenblok, een badkamer en een aparte slaapkamer. Mijn moeder verblijft graag in de gezamenlijke woonkamer tussen de andere bewoners. Het avondeten wordt iedere avond vers gemaakt door een kookdame. Het eten is heel gevarieerd en dat gaat in overleg met de bewoners. We zijn heel erg blij dat we voor deze instelling hebben gekozen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Rozenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.