Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Oudewater, Woerden, Montfoort - Woerden op 19 december 2017 interview

Als ik een afspraak met ze heb, dan komen ze die na. Ik had vorige week iets waarvan ik niet wist wat ik ermee aan moest. Vervolgens staan ze binnen vijf minuten voor mijn deur. Ze geven mij een spuit en dit wordt allemaal heel netjes gedaan. Als ik zie hoe ze mij verbinden, dan kan ik hieruit opmaken dat ze deskundig zijn. Dat blijkt ook uit de adviezen die ze geven. Ze nemen ook contact op met het ziekenhuis om te overleggen. Ze houden mij goed in de gaten, zodat ik herstel van mijn operatie. Ik had het niet alleen gekund. Ze benaderen mij heel netjes en keurig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Oudewater, Woerden, Montfoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.