Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

4.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

De afspraken verlopen goed, alleen soms gaat het niet zo goed. Er kwam een medewerker die vertelde mij dat ik maar tien minuten mocht douchen en daar was ik het niet mee eens. De medewerkers zijn wel goed, maar er mag meer respect zijn voor de mensen. Ze zijn aardig, lief en drinken soms een bakje thee. Ze vragen duidelijk of er wat is of dat ze nog wat voor mij kunnen doen. Ik heb meerdere keren gevraagd of ze eerder konden komen maar dat doen ze niet. Er zitten een hoop jonge medewerkers bij die net van school af komen. Ze zien mij wel maar weten niet goed wat ze met mijn voet of been aan moeten. Ik krijg vaste medewerkers en dat voelt vertrouwd. Ik weet altijd wie er komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.