Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

8.8

De medewerkers doen het gewoon goed, ze doen het heel netjes, dat is 100 %. Ik kan het met iedereen goed vinden en zij ook met mij. Ze zijn menselijk en goed luisterend. Als er de tijd voor is maken wij een praatje, maar niet altijd, want ze hebben het heel druk. Dat ik een vast team om mij heen heb, werkt prettig, ze weten daardoor goed hoe het met mijn gezondheid is. Het praat ook makkelijker omdat ze alles van mij weten. Als ik vertel dat ik mij niet goed heb gevoeld dan noteren de medewerkers dat in het boek, zodat hun collega's dat dan weer kunnen lezen. Zelf houden ze mij ook wel goed in de gaten, ze zien aan mij als ik mij niet goed voel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.