Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

7.5
  • COPD

De medewerkers zijn hartstikke vriendelijk en ik heb heel veel steun aan ze in moeilijke tijden. Ze zijn bereid iets extra's voor je te doen, iets wat niet in hun takenpakket zit. Bijvoorbeeld: de kliko voor mij buiten zetten. De hulp die ik krijg is vakkundig, ik hoef nooit aanwijzingen te geven hoe dat moet gebeuren. Een heel enkele keer, als er een nieuwe komt, dan moet ik dat wel eens aangegeven hoe dat moet, maar het gebeurd bijna nooit dat er een nieuwe bij mij komt. De afspraken worden altijd nagekomen, ze komen altijd op tijd. Ook als ik vroeg geholpen wil worden omdat ik naar een dokter moet, komen ze op de afgesproken tijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.