Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

8.8
  • Oogaandoeningen

De mensen hebben aandacht voor me. Ze vragen elke dag aan me hoe het met me gaat. Als ik zeg dat ik ergens naartoe moet en vraag of ze later kunnen komen, doen ze dat ook. Ik vind dat wel netjes. Een tijdje terug was ik ziek en toen hebben ze gelijk de dokter gebeld. Voordat ze dokter belden, hadden ze mijn bloeddruk opgemeten, zodat ze dit aan de dokter door konden geven. Ik vind het fijn dat ze aandacht aan me schenken, dat wanneer ik me niet goed voel dat ze het heft in handen nemen. Ik vind ze erg correct. Ze houden me goed in de gaten. Ik krijg bekenden, maar het wisselt wel tussen die mensen. Ik vind dat niet erg en begrijp het wel, want ze hebben het hartstikke druk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.