Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 30 november 2016 interview

7.3

De tijd die afgesproken is vind ik vrij ruim en dat vind ik niet zo prettig. Ik wil heel graag zo vroeg mogelijk verzorgd worden maar het kan alleen ergens tussen 9:00 en 11:00 en als ik pech heb dan komen ze pas tegen 11:00. Ik heb veel verschillende mensen die mij verzorgen en dat vind ik heel erg. Ik vind dat de organisatie dan in ieder geval even bij mij moet melden dat er een onbekend gezicht voor de deur komt te staan. Alle privacy valt weg hierdoor, je weet niet wie je in huis haalt. Als er alleen al een telefoontje is om mij te informeren vind ik het al weer wat beter, maar zoals het nu is vind ik het echt niet kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.