Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

7.8

De vaste medewerkers doen het hartstikke goed en zijn zeer vriendelijk en vragen aan mij of ik goed geslapen heb. Ik hoef helemaal niet te zeggen hoe ze mij moeten helpen. Ik heb heel veel plezier en lol met de vaste medewerkers. Maar als er leerlingen of vreemde mij komen helpen is dat anders. Zij geven minder deskundige hulp. Het lijkt wel of ze niet luisteren. Sommige kijken helemaal niet in de map wat voor zorg ze mij moeten geven. Ik moet ze alles vertellen. Ze vergeten bijvoorbeeld mijn rolstoel op de rem te zetten als ik daaruit moet stappen of mij in te smeren, ook zitten mijn kousen en of schoenen niet altijd goed. Maar dit geldt niet voor de vaste medewerkers daar ben ik zeer tevreden over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.