Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 20 december 2017 interview

8.7

De zorg gaat heel goed. De medewerkers doen wat ze moeten doen. Dat is in mijn belang. We horen tijdig wanneer de volgende afspraak is en wie er dan komt. De medewerkers zijn heel hartelijk. Ze helpen me waar mogelijk, maar ze laten me zelf doen wat ik nog kan doen. Dat vind ik heel positief. Ook vind ik hen deskundig. Dat merk ik aan de manier waarop ze me behandelen. Ze hebben dan echt aandacht voor mij en zijn alert op veranderingen. Zo geven ze aan, dat mijn handicap minder wordt. Ze leven ook met me mee. Ik heb een vaste groep van drie of vier medewerkers. Dat vind ik positief, want dan leer je elkaar beter kennen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.