Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

Ik ben heel blij dat ze mij komen helpen, want ik kan mij even niet zo goed redden. Als ik deze hulp niet zou krijgen, dan zou ik niet thuis kunnen zijn en het is wel fijn dat ik nu thuis kan blijven. De medewerkers zijn heel aardig en belangstellend, vragen altijd aan mij of ze nog iets extra's kunnen doen en als dat zo is doen ze dat dan ook even. Ik heb een vast team om mijn heen en dat vind ik prettig. Ze weten wat je mankeert en kennen je ook beter, daardoor kunnen ze je ook beter begeleiden. De medewerkers zijn vakkundig, maar als je een verpleegkundige hebt, merk je wel dat deze je veel beter van advies kan dienen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.