Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

9.3

Ik ben heel erg blij met de dames die bij mij zijn geweest. Wij waren heel goed met elkaar en hadden het fijn. Ik zou de vlag voor ze uithangen, ik heb echt hele fijne mensen om mij heen gehad. Ik zou ze gelijk aanbevelen als mij dat gevraagd werd. Het zijn fantastische meiden die mij geholpen hebben. Af en toe, als ze daar tijd voor hadden, dronken ze een kopje koffie met mij mee en konden we even praten met elkaar. Ze waren heel alert, keken goed uit, hielden mij goed vast en namen altijd de rollator voor mij mee. Als ik naar de dokter moest dan kwamen ze mij op een andere dag helpen, deze afspraak schreven ze dan in het boek, zodat hun collega's daarvan op de hoogte konden zijn. Als ze door calamiteiten elders, later kwamen, belden mij daar even over op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.