Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 21 december 2017 interview

7.5

Ik ben tevreden over de omgang van de medewerkers met mij, want ze zijn vriendelijk. Ik heb dan ook een goed contact met hen. Ze ondersteunen me prima. Het is voor mij belangrijk dat ik deze ondersteuning krijg. Ik kan op de medewerkers rekenen. Een enkele keer worden er in mijn ogen dingen niet goed doorgegeven. Zo had ik een keer afgebeld, maar toen kwam er toch iemand. De deskundigheid verschilt per medewerker. Verpleegkundigen mogen bijvoorbeeld ook injecties geven. De medewerkers informeren altijd hoe het met mij gaat. Zij hebben een luisterend voor mij en ik voor hen. Ik heb vier vaste mensen. Daarnaast komt er heel soms iemand anders, bijvoorbeeld in geval van ziekte. Dat vind ik prima. Ze houden er goed rekening mee, dat ik alleen vrouwelijke hulpverleners wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.