Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 19 december 2017 interview

8.5

Ik krijg wisselende medewerkers en ik vind dit vervelend. Ik weet op een gegeven moment wat iemand kan, maar vervolgens komt er een ander. Ze benaderen mij op een hele nette en professionele manier. Ik moet ook veel geprikt worden en dat onthouden ze. Ik hoef er zelf niet aan te denken, ik vergeet het namelijk ook wel eens. Het prikken doen ze ook ontzettend goed, zelfs beter dan in het ziekenhuis. Daarnaast zijn ze alert. Als ze bij het aantrekken van mijn steunkousen een wondje zien dan houden ze dat goed in de gaten. Verder heb ik met ze afgesproken dat ik op een bepaald tijdstip geholpen wil worden, omdat ik altijd op een bepaald tijdstip ergens moet zijn. Dit wordt wel eens vergeten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.