Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

7.5
  • Diabetes

Je kan op de komst van de medewerkers rekenen, daarom zou ik ze wel aanbevelen, ondanks dat ze wel eens te laat komen en ik ze moet bellen om te vragen of ze nog komen. Maar meestal zijn ze dan druk en zijn ze er nog niet aan toe gekomen. Een paar medewerkers, de ouderen, daar voel ik mij goed bij, daar kan ik gezellig een babbeltje meemaken. De jongeren zijn wat zakelijker, daar heb ik wel eens een moeilijk gevoel bij. De oudere medewerkers merken het aan mij als ik mij niet lekker voel. Maar de jongeren merken dat niet op. Op een jongere na, die vraagt wel aan mij of ik goed geslapen heb en ziet ook aan mij dat ik er niet goed uitzie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.