Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Negen van de tien keer komen ze op tijd. Ik heb een goede samenwerking met alle medewerkers. Ik kan goed met ze opschieten. Ze weten wat ze moeten doen. Als ik door geef dat ik een plek heb wat ingesmeerd moet worden dan wordt daar actie op ondernomen. Ze luisteren goed naar mij. Als ik een verpleegkundige nodig heb dan sturen ze geen verpleegkundige en dat gebeurt niet alleen bij Careyn maar ook bij andere organisaties. Die medewerker kan die handeling natuurlijk ook wel maar volgens voorschriften mogen medewerkers bepaalde handelingen niet doen. Als ik een probleem heb dan adviseren ze mij in wat ik zou moeten doen bijvoorbeeld de huisarts benaderen. Het maakt mij niet uit wie er komt als ze maar doen wat ze moeten doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.