Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Soms bel ik om een afspraak te maken of de medewerker eerder kan komen maar dan is er geen goede communicatie want dat wordt dan niet goed doorgegeven. Als ze niet komen dan adviseren ze mij om kantoor te bellen om te vragen waar ze blijven. De medewerkers zijn verschillend in de omgang maar meestal zijn ze wel vriendelijk. Ze vragen wel naar mijn hobby's, werk en het dagelijkse leven. Ze letten goed op mijn benen. Ik heb weleens erg jeuk gehad aan mijn benen. Als de steunkous dan uitgaat dan smeren ze 's avonds mijn benen in. Ze vragen ook als de benen rood zijn of ik pijn er aan heb, maar dat heb ik niet. Ik krijg veel wisselende mensen, ik heb er ondertussen plusminus al wel 25 gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.