Waardering van Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht - Utrecht op 22 december 2017 interview

Twee keer op een dag komen ze me helpen met de persoonlijke verzorging. Ik vind de medewerkers heel leuk en heel aardig. Ze zijn ook bezorgd om mij. Als ik iets heb, dan schrijven ze alles op en dan adviseren ze me om de dokter te bellen. Als ik aangeef dat ik niet wil douchen, dan vinden ze dat goed. Ze proberen het wel en als ik echt niet wil, dan komt het een andere keer. Ik heb het soms ontzettend benauwd. Dat kan ik aangeven en daar houden ze rekening mee. Ze stellen me dan gerust en dat vind ik heel goed. Ik heb wisselende medewerkers en er is er eentje die ik niet wil hebben. Dat heb ik aangegeven, maar dan zeggen ze dat dit niet anders kan. Ik denk dat dit wel kan, omdat ze ook andere medewerkers hebben die ze kunnen sturen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Thuiszorg en Wijkverpleging Utrecht Overvecht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.