Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

Ze komen de afspraken goed na. Mocht het gebeuren dat ze later komen dan bellen ze altijd even om mij op de hoogte te stellen en dat vind ik heel netjes van ze. De medewerker gaan ook goed en netjes met mij om, ze zijn allemaal heel vriendelijk. Als ze mijn kousen pas laat op de ochtend aan doen dan worden mijn benen dik en daarom proberen ze altijd vroeg langs te komen om dat ongemak te voorkomen. Over het algemeen krijg ik zorg van de vaste medewerkers. Ze schrijven ook voor mij op wie en wanneer ze de volgende dag langs komen. Dit is vooral fijn om te weten als het een onbekende medewerker is, want dan weet ik dat van te voren en kan ik met gerust hart de deur open laten voor ze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.