Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 2 januari 2018 interview

8.8

Ze komen prima op tijd om mijn kousen aan te trekken. Als ik vraag of ze eerder willen komen, dan wordt dit allemaal goed geregeld. De medewerkers zijn altijd heel gezellig. Ze passen zich aan mij aan. Ik vraag bijvoorbeeld iets en dan wordt dit geregeld. Ze komen bij mij alleen mijn kousen aan te trekken en dit gaat perfect. Ze zijn alert. Ik had iets aan mijn teen en ze hebben dit gelijk doorgegeven aan de dokter. Ik ben ook een keer gevallen en binnen tien minuten stonden ze er. Ik heb over het algemeen vaste medewerkers voor de zorg. Ik weet dan ook precies wie er komt. Ik vraag ook van tevoren wie er komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.