Waardering van Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad - Utrecht op 29 november 2016 interview

9.8
  • Chronische pijn

Zowel mijn man als ik ontvangen thuiszorg van deze organisatie. Alles wordt op tijd geregeld. Het zijn lieve medewerkers en ze zijn deskundig. Ik heb een wond en ik dacht dat ik er niet mee mocht douchen, maar de medewerker verzint er dan wel wat op zodat ik wel kan douchen. Ze denken mee en stellen mij gerust. Mijn man gaat bijvoorbeeld naar de dagbesteding en ze zorgen altijd dat ze op tijd hem komen verzorgen. Ze overleggen altijd met mijn man hoe laat ze 's avonds moeten komen om hem naar bed te brengen. Ze komen altijd die tijd zo goed als na. Mochten ze echt te laat zijn omdat ze uitlopen dan bellen ze op. Ze hebben feedback met een verpleegkundige van de huisartsenpraktijk en daar hebben ze elke week een gesprek met elkaar over ons. Zodra er wat is dan grijpen ze in. Als ze een wondje zien dan bekijken ze het en beoordelen dan of ze het zelf kunnen behandelen of dat we verder op moeten. Ze zijn erg alert. Ze merken als er iets is, ze voelen dat aan. Alleen in de vakantie tijd zien we weleens nieuwe gezichten omdat de vaste medewerkers uiteraard ook met vakantie gaan maar over het algemeen krijgen we vaste medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Careyn Wijkverpleging Utrecht Stad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.