Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 10 januari 2017 interview

• Heupvervanging

De aandacht verschilt per medewerker, de een heeft meer ervaring dan de ander die is bijvoorbeeld nog lerende. Ik wil binnen een bepaalde tijd geholpen worden en mocht dat later worden dan bellen ze mij op. Opeen gegeven moment was er geen wondverzorging meer nodig en nu is het meer gericht op de lichamelijke verzorging. Ze zijn zeer alert op wondjes en ook op mijn gezondheid en omstandigheden. Het wisselt sterk qua medewerkers. Ik kan in een maand vijf verschillende medewerkers krijgen. Ik ben dik tevreden over Carinova.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.