Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 9 januari 2017 interview

8.7
  • Spierziekten

De afspraken die ze met mij maken, komen ze allemaal met na. De tijden worden redelijk nageleefd. Het kan wel eens voorkomen, dat ze 10 minuten later komen. Maar dat begrijp ik wel. Ze hebben namelijk met mensen te maken. Ze bellen altijd netjes van tevoren, dat ze wat later komen. Ze gaan goed en correct met om, zoals het behoort te gaan. Als ik wat heb, dan luisteren ze ook. Ze besteden hier ook aandacht aan. Dit wordt niet met een korrel zout genomen. In het doen en laten van de medewerkers, kan ik uit opmaken dat ze deskundig zijn. De verzorgers douchen mij goed en kleden mij aan. De verpleegkundigen heb ik op dit moment niet nodig. In het verleden zijn ze wel geweest om een medisch hulpmiddel bij mij toe te passen. Ik heb een keer iets te lang gestaan. Gevolg was dat een lichaamsdeel rood werd. Ik heb dat niet opgemerkt, omdat ik er geen last van had. Zij hebben dit wel op tijd opgemerkt. Vervolgens daar ook aandacht aan besteed. Ik heb een vast team. Met bepaalde medewerkers heb ik een band mee. Hier kan ik dan ook goede gesprekken mee voeren. Wat ik soms ook wel nodig heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.