Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 10 januari 2017 interview

• Spierziekten

De medewerkers komen altijd rondom dezelfde tijd. Ze zijn zo ontzettend lief voor mij. Als er wat is, zien ze dat direct aan mij. Ze komen dan altijd bij mij zitten en vragen me wat er is en proberen daar een oplossing voor te vinden. Ze staan me ook geestelijk bij als ik er bijvoorbeeld tegenop zie dat ik naar het ziekenhuis moet. Als ik pijn heb, weten ze precies wat er aan de hand is. Als ze het niet vertrouwen roepen ze een arts erbij. In het begin had ik er moeite mee dat er verschillende medewerksters kwamen, maar nu niet meer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.