Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 9 januari 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers zijn vriendelijk en proberen met mij mee te denken. Ze zijn waakzaam, letten goed op. Ze gaven een keer aan dat ik naar het ziekenhuis moest gaan terwijl ik zelf nog wel een dagje wilde wachten. Achteraf bleek dat ze het goed hadden ingeschat. De vaste medewerkers geven een vakkundige hulp. Maar de stagiaires die vergeten wel eens wat. Ze vergeten bijvoorbeeld om in mijn "Zorgmap" te kijken of de wc-pot te legen. Ik vind het fijn dat ik een vast team om mij heen heb. Je bent bekend met elkaar en dat vind ik bij de lichamelijke verzorging toch wel erg prettig. Ze kennen je en zien daardoor ook eerder dat het minder goed met je gaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.