Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 10 januari 2017 interview

8.8
  • Dialyse

Ik vind dat de medewerkers het hartstikke goed doen en dit geldt ook naar de verzorging toe. In de verzorging word er namelijk overal opgelet. Daarnaast heb ik verschillende gezondheidsklachten en ik merk dat iedere medewerker hier op let. Ik word iedere dag gecheckt op mijn verschillende gezondheidsklachten en ik ben hier heel tevreden over. Verder krijg ik verschillende medewerkers en het verschil is er altijd. Maar ook hier ben ik tevreden over. Ik heb namelijk bij geen enkele medewerker een gevoel, dat ik niet wil dat deze persoon nog een keer langskomt om mij te verzorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.