Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 10 januari 2017 interview

8.8
  • Botbreuken

Ik vind dat de medewerkers mij een goede verzorging geven. Ik word namelijk een aantal keren per week gedoucht en tijdens dit douche moment wordt er goed op mij gelet. Wanneer ik namelijk een lichaamsverandering heb zoals een ontsteking, dan valt dit de medewerkers op. Ook verzorgen zij deze ontsteking dan kundig. Verder gaan de tijden wanneer de medewerkers komen ook altijd goed. Ook kan ik hierin goed overleggen met de medewerkers. Wanneer ik namelijk een afspraak wil verzetten, kan ik dit altijd met de medewerkers bespreken. Verder heb ik meestal vaste medewerkers. Zodra mijn vaste medewerkers op vakanties gaan, krijg ik een invaller. Ik vind het fijn om vaste medewerkers te hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.