Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 9 januari 2017 interview

8.3
  • Evenwichtsstoornissen

Ik vind de medewerker heel alert die ik thuis over de vloer krijg. Wanneer de medewerker namelijk ziet dat het niet zo goed met mij gaat, dan vraagt de medewerker hier op door. Zo kan ik ook met de medewerker praten over mijn gezondheid. Dit is mijn vaste medewerker. Soms heb ik een invaller tijdens een vakantieperiode en ziekte. Van te voren word ik hier tijdig over ingelicht. Wanneer er dan een andere medewerker invalt, heb ik de gelegenheid om met de medewerker van te voren te praten. We bepreken dan hoe de verzorging gegeven moet worden. Dit vind ik prima gaan. Verder heb ik wel eens meegemaakt wanneer ik om hulp vroeg, dat er geen voorzieningen voor waren vanuit de thuiszorg. Dit gaat dan om een vakantieperiode en dan heeft de thuiszorg het heel druk. Ik heb hier wel begrip voor, maar ik vind dit niet even leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.