Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen

Thuiszorg

Zwolseweg 180 7721 BD Dalfsen
Deze locatie is onderdeel van Carinova Thuiszorg

Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 9 januari 2017 Interview

Herkennen veranderingen

Vast team

Overige aandoeningen

Ze houden zich aan de afspraken. Ze komen behoorlijk op tijd. De medewerkers gaan goed met mij om. Ik vind ze heel vriendelijk. Als ze iets zien, dan grijpen ze gelijk in of ze bellen meteen de huisarts. Ze zijn heel erg attent. Als er iets is, dan zien ze dat. Ik had bijvoorbeeld jeuk. Dit hebben ze opgemerkt. Vervolgens hebben ze tegen mij gezegd, dat ik naar de huisarts moest gaan. De huisarts heeft toen iets voorgeschreven. Ik heb wisselende medewerkers. Maar ik ken ze allemaal wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.