Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen - Dalfsen op 10 januari 2017 interview

• Beroerte

Ze zijn heel goed bereikbaar. Ze doen hun werk heel erg goed. Ze hebben de laatste tijd met ziektes te maken gehad. Ik kan heel erg goed bouwen op de thuiszorg. Ze gaan heel respectvol met mij om. Ze houden uitstekend rekening met mijn opvattingen. Ze zijn adequaat in het één of ander. Ze zijn adequaat in het te woord staan van mij. Weten ze het zelf niet, dan roepen ze hulp in. Er is meerdere malen iets voorgevallen, dat valt ze dan direct op. Ze roepen dan iemand anders bij. Ik kan hier echt op bouwen. Ik heb zo veel mogelijk vaste medewerkers. Ik vind dit heel prettig, omdat ik daar toch een bepaalde klik mee heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Dalfsen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.