Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

Als ik onverwacht weg moet bijvoorbeeld naar het ziekenhuis, dan komen ze op een door mij gewenste tijdstip. Ze benaderen mij altijd met mevrouw. Ze zijn vriendelijk en doelgericht. Ze gaan even snel helpen met wassen. Vervolgens maken ze even een praatje, maar ze gaan weer weg. Ze zijn namelijke wel gebonden aan de tijd. Als ik wat mankeer, dan wordt het doorgegeven aan de verpleegkundige. Vervolgens wordt dit goed geregeld. Zijn zij klaar, dan wordt het teruggekoppeld naar andere medewerkers. De zuster zag bijvoorbeeld dat ik een plekje had, vervolgens ben ik doorverwezen naar de huisarts. Zij vertrouwde het niet, maar mocht er zelf niet naar kijken. Ze had toch gelijk. Ik heb meestal wel vaste medewerkers. Ik vind dit prettig. Als er iets niet goed is, dan zien ze dit. De ouderen weten precies wat ze wel of niet kunnen doen, omdat ze de ervaring hebben. Ze geven dan ook adviezen over hoe ik iets kan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.