Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

Als ze iets later komen, dan bellen ze netjes. Ik vind dit fijn, omdat ik dan weet dat ik toch hulp krijg. Ze zeggen altijd netjes mevrouw tegen mij. Ze groeten mij vriendelijk. Kortom ze zijn leuk en vriendelijk. Ze hebben er wel verstand van. Ik heb een keer in ziekenhuis gelegen. Ik heb iets gekregen in het ziekenhuis. Maar ik wist niet wat ik er mee moest doen. De zusters leggen dit netjes aan mij uit. Ik had ook een keer een rood plekje, dan houden ze dat in de gaten. Als ik verkouden ben, dan houden ze dat ook in de gaten. Vervolgens bellen ze de dokter. Ik heb meestal wel vaste medewerkers. Ik vind dit heerlijk, omdat ik hiermee kan praten. Ze weten precies hoe ze het moeten aanpakken. Ik heb altijd dezelfde zuster, die mij doucht. Ze houden rekening met mij. Maar soms is er een invaller.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.