Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 11 januari 2017 interview

8.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De afspraken worden niet altijd goed nagekomen. Zo gaat er door interne communicatie qua afspraken weleens iets fout. Maar voor de rest verloopt het maken van afspraken bijzonder goed en worden deze ook volledig nagekomen. De medewerkers zijn heel behulpzaam. Zij zijn altijd vriendelijk en goed gehumeurd en alles wat mijn vrouw hun verzoekt wordt keurig door hen gedaan. Ik merk aan de controles van de medewerkers van de aandachtspunten rondom de gezondheidssituatie van mijn vrouw hoe enorm professioneel zij zijn. Het is een klein team met wisselende medewerkers, maar ik ken al deze medewerkers goed. Zoals het nu loopt, vind ik het als mantelzorger goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.