Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

7.2
  • Ziekte van Parkinson

De afspraken zijn niet altijd op hetzelfde tijdstip. Ook heb ik geen vaste medewerker, dus ik weet nooit van te voren wie ik thuis ga ontvangen. Dit vind ik soms wel eens moeilijk, vooral in de avonduren met naar bed gaan. Ik vraag dan wel aan de medewerker die ik op dat moment zie, wie er de volgende dag langskomt. Zo nu en dan kan deze medewerker aangeven, wie en hoe laat de volgende dag langskomt. Verder vind ik wel dat ik goed met de medewerkers kan overleggen. Hierdoor heb ik over het algemeen geen herhalingen naar een medewerker toe. Ook vind ik dat de verzorging goed gegeven wordt. Wanneer ik nieuwe behandelingen krijg, dan kan ik dit altijd overleggen. De medewerker helpt mij dan in deze nieuwe behandeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.