Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerksters zijn in de ochtend altijd stipt op tijd. Alleen in de avonden kan het wel eens later worden, maar daar heb ik geen problemen mee. Als ik twijfel of zij wel of niet komen, kan ik bellen en dan geven zij aan dat het uitloopt. Zij zijn nooit boos en hebben altijd een goed humeur. Nu ik dik in de problemen zit, nemen de medewerkers echt de tijd voor mij. Ik kan mijn verhaal aan hun kwijt. Zij leven ook met mij mee, dit geldt voor alle medewerkster die bij mij komen. De hoofd van de verpleging leeft ook met mij mee en dat vind ik heerlijk. Het is heel fijn en vertrouwd. Als ik een medewerker wat vraag over medische dingen, geven zij aan dat ik dit aan de dokter moet vragen. Dit vind ik erg goed, omdat men niet zomaar klakkeloos antwoorden mag geven als zij er echt geen verstand van hebben. De medewerkers kijken altijd of de medicijnen op tafel liggen zodat ik het niet vergeet, zij zijn heel erg alert. Ik zie wisselende krachten en ik vind dit juist prettig, zodat ik meer andere gezichten zie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.