Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 11 januari 2017 interview

8.3

Ik heb geen klachten. Ik ben blij dat ze er zijn. Ze komen altijd op tijd. Als ik zelf vraag of ze op een ander tijdstip kunnen komen, dan gaan ze daar heel soepel mee om. Dat gaat prima. Als ik mijn verhaal kwijt wil, dan kan ik bij ze terecht. Het verwisselen van de katheter gaat goed. Ze letten zeer zeker op veranderingen in de gezondheid van mijn man. Als het nodig is, wordt er meteen een dokter gebeld. Ik kan de zusters altijd bellen en als ik ze echt nodig heb, komen ze direct. We hebben regelmatig verschillende zusters, maar onderhand ken ik ze allemaal wel beetje en de verhouding is prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.