Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 11 januari 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind het een goede zorginstelling. Als ik iets vraag, wordt ik direct overal mee geholpen. De medewerkers gedragen zich heel correct. Afspraken die ik maak worden volledig nagekomen en dat stel ik zeer op prijs. Ik heb speciale zorg nodig en ik krijg dan ook steeds een medewerker toegewezen, die perfect weet hoe hij/zij mij medisch moet verzorgen. Ik vind dit heel goed. Wat ik minder praktisch vind is dat ik dagelijks te maken heb met steeds verschillende medewerkers. Iemand die regelmatiger langs komt, kent naar mijn mening mijn situatie immers beter. Voor de rest ben ik echter zonder meer tevreden over de zorg die ik krijg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.