Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

7.5

Ik vind het goed dat het personeel professioneel is. Er was eenmalig geen tijd om mijn vader te douchen vanwege ziektetekort. Dat maakte mij niet zoveel uit, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze niet iemand anders hadden kunnen regelen uit een ander team. De verzorgers gaan goed en rustig met mijn schoonvader om. Ze wisselen wel, maar dat vind ik niet erg. Zo kan mijn schoonvader zich niet hechten en dat vind ik juist goed. Hij heeft liever dat ze snel weer weggaan, want hoe meer mensen er in huis komen, hoe onrustiger het wordt voor ons gezin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.