Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

8.5

Ik word heel goed verzorgd. Als ik dat vraag helpen ze me altijd. Ze doen ook nog een boodschapje voor mij. Ze halen het 's ochtends en brengen het 's avonds. Ik hoef maar op het alarmknopje te drukken of ze komen al. Na een paar jaar ben ik nog steeds heel tevreden. Ze gaan heel lief met me om en zijn altijd op tijd. Als ik wat eerder of later geholpen wil worden kan dat ook. Ze kijken ook naar de medicijnen en helpen me met alles. Ze vragen me altijd hoe het met me gaat. Ik heb vijf vaste medewerkers. Ik vind het fijn dat ik geen vreemde mensen krijg. Als er een nieuwe komt heb ik daar wat moeite mee. De vaste mensen zijn hier zo eigen, daar ben ik aan gewend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.