Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

7.7

Laatst kwam er een medewerker in de avond om me helpen met het uittrekken van mijn kousen, ik kende de persoon niet. En omdat ik niet verwachtte dat een man mij kwam helpen, schok ik daarvan. Hij hielp mij wel goed. Over algemeen helpt een vast team mij. Dat vind ik erg prettig. Soms komt er een stagiaire mee en dat vind ik niet erg want ze moeten het ook leren. De medewerksters merken het aan mij als ik niet lekker ben. Ze geven me advies en vragen of ik het goed vind dat de dokter langs mag komen. En dan bellen ze de dokter. De medewerkers zijn lief voor mij en behulpzaam. Als ik vraag of ze eerder kunnen komen dan doen ze dat. Ik ben heel tevreden over de medewerksters van de thuiszorg, ze zijn goed voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.