Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Deventer - Deventer op 10 januari 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn moeder krijgt zorg van een aantal medewerkers van een vast team. Mijn moeder is hier heel tevreden over. De medewerkers geven namelijk een goede verzorging en aandacht. Ook de tijden van de afspraken gaan over het algemeen goed. Het ligt aan de drukte of de medewerkers op tijd komen, maar over het algemeen is mijn moeder hier tevreden over. Daarnaast rapporteren de medewerkers over mijn moeder. Zij rapporteren wat er gebeurd aan verzorging per dag en welke bijzonderheden er zijn. Als er een bijzonderheid is, dan wordt de dokter netjes ingeschakeld. Dit gaat allemaal prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Deventer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.