Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 9 januari 2017 interview

7.7
  • COPD

Als ik ze nodig heb, dan springen ze bij. Ik heb dan extra hulp. Dit is geen probleem voor ze. Ze benaderen mij heel vriendelijk. Ik heb totaal geen problemen met de medewerkers. Ik vind ze geweldig. Ze laten het aan mij over hoe ik bepaalde dingen wil hebben. Als ik mij niet lekker voel, dan passen die zorg aan op hoe ik het graag wil hebben. Ik had een verzorger die vond, dat ik naar de huisarts moest gaan, vanwege een huidaandoening. Ik moest daar niet te lang mee wachten. Ik had eerst vaste medewerkers, maar nu wisselt het nog wat. Ik heb nu meer problemen, waardoor ze vaker komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.