Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 11 januari 2017 interview

De tijd en de afspraken komen ze na. Als het niet gelegen komt, dan bellen ze mij om te vragen of het niet een paar minuten later kan. Ze hebben heel veel aandacht voor mij. Als ik klachten heb, dan wordt hier aandacht aan besteed. Ik heb mijn man verloren. Ik heb nu geleidelijk hulp gekregen. Dit gaat goed. Als ik iets wil bespreken, dan luisteren ze ook naar mij. Als ze mee kunnen helpen, dan doen ze dat. Ze blijven even een kopje koffie drinken. Mijn leven moet ik weer opbouwen. Ik sta op het moment positief in het leven. Bij mij komen deskundige medewerkers. Maar ook wel eens medewerkers die nog in opleiding zijn. Het zijn medewerkers, die ook nog niet alles mogen doen. Voor de rest komen er verpleegkundige. Ze zijn wel alert. Ze maken hier een notitie van. Ze vragen bijvoorbeeld of ik naar de dokter ben geweest. Ze adviseren mij ook, wanneer ik gezondheidsklachten heb. Ik heb meestal vaste medewerkers. Ik vind dit prima, omdat die precies weten hoe het reilt en zeilt bij mij.

Bent u of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.