Waardering van Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg - Hardenberg op 9 januari 2017 interview

9.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg wel zorg van een vast team en alleen met vrije dagen krijg ik weleens iemand anders. Dit gaat altijd in overleg en dat vind ik geweldig. Ze zijn heel vriendelijk. Ze zijn heel belangstellend. Ze zijn altijd op tijd. Als het iets later wordt, dan bellen ze dat het iets uitloopt. Dan kan ik daar rekening mee houden. Als ik me niet lekker voel, komen ze 's avonds nog even extra kijken hoe het met me gaat. Dit doen ze uit zichzelf, zonder dat ik hier om vraag. Toen ik op vakantie ging, hebben ze geregeld dat ik ook thuiszorg daar kreeg. Ik vind dat zo geweldig. Het zijn gewoon fantastische mensen. Als zij er niet geweest waren, had ik niet in mijn eigen huis kunnen blijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Carinova Thuiszorg gemeente Hardenberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.